Saturday 18 June 2011

My First Step...

Before this macam2 jenis ubat dari yg tak berjenama sampai yg berjenama saya cuba untuk turunkan berat bdn..Semua tak mendatangkan hasil yg di inginkan...Bila Cik Faraheda Ishak my old school mate cerita pasal PB saya terus berminat nk cuba..dan sesungguhnya tak sia2 saya mencubanya....Baru pakai PB corset dlm masa 3 weeks dah nampak difference..berat dah turun 2kg..Ramai pulak yg tegur kata saya kurus..So apa lagi kembanglah hidung nie...hahahahah.....

Bila dah ramai org tanya pasal PB nie saya pun rasa lagi baik saya buat bisnes nie jugak. So dgn bantuan Cik  Faraheda sekali lagi, saya pun memulakan langkah dalam bisnes PB. So far permintaan sgt2 memuaskan!!!Setiap hari ada saja inbox kt fb saya tanya pasal PB...It's really a good bisnes lor. So u alls yg nak mulakan bisnes...INI lah bisnes yg di cari2....So do contact me at 019-3569262 for more detalis k...Rugi kalau tak cuba!!!!


Nak CANTIK, SIHAT dan EXTRA INCOME...Premium Beauty ada jawapannya...Call Me!!!

No comments:

Post a Comment